یوزر سی و دو

یوزر سی و دو

آموزش آپدیت و رمزهای روزانه آنتی ویروس
یوزر سی و دو

یوزر سی و دو

آموزش آپدیت و رمزهای روزانه آنتی ویروس

Download ESET Smart Security ESET Smart Security 5.2.9.1l

ESET Smart Security 5.0.93.0

 دانلود آخرین و جدیدترین ورژن نرم افزار آنتی ویروس ESET NOD32  

مشخصات : ESET Smart Security 5.2.9.1   


قابلیت های کلیدی نرم افزار :

  • ThreatSense® technology چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و ...
  • جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند
  • محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
  • جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
  • توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه
  • پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
  • اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز
  • آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده(مناسب برای سرعت های پایین)
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
  • و ...

  (لینک ها در۰۲/۰۵/۱۳۹۱ اصلاح شد  ) 

 دانلود نسخه 32 بیتی با لینک مستقیم با حجم 55 مگابایت  

 
 
پسورد فایل فشرده : www.p30world.com
نظرات 12 + ارسال نظر
پوریا جمعه 27 دی 1392 ساعت 15:16

سلام این کد اپدیت چرا میزنم کار نمی کنه؟

از رمزهای صفحه اول سایت استفاده نمایید

... شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 13:54

سلام من وقتی çینه دانتوئو میزنم حروف میاد اینا چی هستن آیا؟

سوالتون ناقص نوشته شده
وقتی چی رو میزنید ؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 14:12

چقدرجالب بود ممنون

Royal چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 17:55

سلام. ۳۲ بیتی رو دانلود کردم اما موقع نصب ارور میده. :(

سیستم عامل شما حتما نسخه 64 بیتی هستش
قبلا از دانلود مشخصات سیستم عامل خودتون رو باید نگاه میکردید

سلیمی سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 20:39 http://www.salimii.blogfa.com

دست شما درد نکنه. من نسخه 64 بیتی را دانلود کرده و نصب کردم بدون مشکل. موفق باشید.

الا یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 11:20

متاسفانه کار نکرد...پیغام عدم ساپورت میده:((

مجددا تست شدن مشکلی نبود

مریم جمعه 21 مهر 1391 ساعت 01:17

من دانلودش کردم خرابه.االکی 60m هدررفت.

من خودم از همین برنامه استفاده دارم میکنم خودم هم همینو دانلود کردم
الان هم لینک رو یه بار دیگه تست کردم مشکلی نداشت

مریم جمعه 21 مهر 1391 ساعت 01:13

الان لینکش درسته که دانلودکنم؟

سوری شنبه 31 تیر 1391 ساعت 00:07

لینک دانلود ارور میده چجوری دانلود کنم؟؟

با تشر از اطلاع رسانی شما
لینک دانلود آخرین ورژن nod 32 قرار داده شد

اتاعتغت چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 12:12

ناغععناعهغ۸هغ

فرزانه شنبه 10 دی 1390 ساعت 11:29

سلام
هنوز خرابه که

ظرف مدت ۵ دقیقه مجددا اصلاح میشه

جوینده نسخه نصبی NOD 32 یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 09:39

سلام
کجا لینکش اصلاح شده
can notمیده که!!!
تو همه سایتها بینک دانلود گذاشتن تا حالا یکیش هم دانلود نمیشه لینکها خرابه فکر کنم سرکاریه

با سلام
لینک دانلود دو ماه پیش اصلاح شده بود و متاسفانه بدلیل ضعف سیستم میزبانی هاست پاک شده بود
مجددا اصلاح شد
با تشکر از اطلاع رسانیتان
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد